Post by tlebodofelgrif on Feb 7, 2022 14:27:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Talking Tom ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Talking Tom IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelige mønter ▞▞▞
▞▞▞ My Talking Tom 2022 version ▞▞▞
5min - Pingi og Pingo er midt i en hyggelig leg, da Pingu slutter sig til dem. ... My Little Pony: Venskab er Ren Magi ... Talking Tom Shorts.
My Talking Tom פנאי covk
Den er da okay
Dette spil er forbandet taler Tom siger meget mærkelige ting. Det kan du se mig, du sagde ja, jeg ser gennem dine øjne
Meget flot og meget sjov iam, så nyd dette spil
Dette er meget godt spil til børn, men jeg bedømmer ikke 5 stjerner, fordi der i dette spil vises mange reklamer i dette spil, så undgå reklamer, fordi det kun spilder tid. Venligst forbedre det.
My Talking Tom Casual nudw
Tom er sjov
De 30 bedste film på Netflix lige nu / Guide - Soundvenue
Jeg syntes det er du hyggeligt spil om at have du kæledyr og tage sig af og hvis man aldrig har haft et dyr så kunne man prøve spillet.
God underholdning for min søn (10 måneder), mens jeg spiller det
Konge
Jeg spillede dette spil for så længe siden, at jeg var ung, da dette spil og de fleste spil havde det. Meget få annoncer nu hvert par klik annonce annonce annonce annonce annonce så mange dumme meningsløse tilføjer
Dette spil er meget flot, og der er ikke noget problem, og Tom er også meget sød 🥰
Så mange reklamer, der er virkelig irriterende😒.. N specialitet det er for børn.. Når de leger pludselig starter reklamen..
Jeg holder lige med dig, dette spil gør bare grin med de originale spil. Jeg er fuldstændig klar over, at jeg virker bias, men det originale spil var bare så perfekt. Dette spil gjorde ikke noget af det. Jeg giver det stadig tre stjerner, fordi jeg ved, at I vil korsfæste mig for denne anmeldelse. Bare husk at installere de originale spil, fordi de vil blive fjernet fra App Store på ingen tid
Den er ret god, jeg elsker den, og jeg bruger timer på den, men grunden til, at den er 3 stjerner, er, at den er inficeret med reklamer, og de burde få annoncer til at blive vist meget sjældnere
Clash Royale Stratégie gxvi
Hej med dig :3 Jeg har en tilbagemelding, den hit the road minispiltutorial gentages uafbrudt. Dette er en mærkelig fejl, vær venlig at rette 🙏
Det er trals at spillet fylder så meget. Men er et rigtig godt spil
"Du kan springe denne tilføjelse over på 2 sekunder", og du rammer ikke markøren perfekt, så er du på lager med tilføjelsen, indtil den slutter! Overvejer seriøst at afinstallere.
Fyldt med påmindelser man ikke kan slå fra, reklamer push osv. Sjov app men fyldt med spam IMO
Wuhuuu
Dejligt, men har brug for en masse forbedringer, især på grafikken og deres kostume
Det er en dejlig sjov kedsomhedsfri aktivitet, den fjerner virkelig kedsomheden, ligesom hvordan den er tilpasset, og jeg kan virkelig godt lide grafikken og indholdet
Jeg synes, at min Talking Tom skal bedømmes med 2 stjerner, fordi den sender dig notifikationer hele tiden, og den optager min lagerplads, så jeg hader dette spil bogstaveligt, og det er præcis derfor, jeg slettede det, og jeg vil aldrig nogensinde downloade det igen
Christine Reese (@chrissyreese) / Twitter
Hej gutter LOL
For mange annoncer. Seriøst, hver gang jeg går til en anden skærm, dukker der en annonce op i mit ansigt. Det er stadig et okay spil.
SPILLET ER FULDT MED ANNONCER DETTE SPIL ER SPILD AF DATA, NÅR DU KLIKKER PÅ NOGET DET VISER DIG ANNONCE OG PROMOTER TIL AT KØBE EN UNYTTELIG TING
Den er meget god
Jeg har ingen ord at sige noget om dette spil, men det har ikke lilla kjoler, jeg vil have lilla kjoler, fordi jeg er BTS Army 💜 💜 💜 💜 men alt er godt👍
(mistede mine fremskridt)(min skyld)(men vil ikke starte fra begyndelsen igen)(men stadig den samme ældre kedelige gang)(og de tilføjer bare utroligt)(men Tom er sød) 🐾💒💤🐈 💤🐾( ligesom den nye er)(havde nok)(det er faktisk overskredet sin salgsdato,(da der ikke er meget mere disse producenter kan gøre)(er der)⁉️ 😥🤑penge, penge✋
Dette spil kan jeg godt lide. Det er virkelig et meget godt tidspunkt for mig
Fedt vis man keder sig og ik har andet at lave:-P
Det viser tilføjer, og han er meget god
fantastisk time kill-spil, enkelt og underholdende
Nicklas andreasen
Det er et godt spil, men på grund af annoncer giver jeg det 2 stjerner for hvert minut, der kommer en annonce. Jeg beder dig om at rette det, ellers sletter jeg den app.