Post by tlebodofelgrif on Feb 7, 2022 14:33:40 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Måla med nummer färgspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Måla med nummer färgspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många pengar ▞▞▞
▞▞▞ Måla med nummer färgspel 2022 version ▞▞▞
det är riktigt bra men det är verkligen irriterande att jag måste uppdatera det mycket och ibland är det verkligen svårt att använda eftersom det är svårt att flytta runt och se saker om du inte har en mus men jag skulle rekommendera att skaffa den
Paint by Number Coloring Games Board kdxw
otroligt bra män kan bli ännu bättre. mer special. Det är väldigt barnsligt att det är så himla små områden att måla. Det har blivit mycket sämre. Gör det mer naturligt.
Jag älskar det här spelet och skulle göra det. E an5 stjärna men tyvärr upptäckte jag precis att alla mina intjänade märken och intjänade tips inte längre finns där. Hoppas detta löser sig
Color by Number New Coloring Book - Apk AMP
Det är ett fantastiskt färgspel....men jag önskar att det fanns fler av de där sticksågssamlingarna (där efter varje gång du fyller i 40 färger får du en pusselbit.) Men det finns bara 3 och jag har blivit klar med dem för en vecka nu....
rolig och ganska avkopplande ngl, men ganska många annonser här och där. ärligt talat har jag inget emot det ibland, men jag gillar inte att du måste fylla i de minsta utrymmena
Så fina bilder
Jag kommer förmodligen att höja mitt betyg om jag någonsin kan hitta instruktionerna. Det finns ingen "hjälp"-sektion och jag kan inte ens komma på hur man ändrar färger. Än så länge verkar det ganska värdelöst. EDIT: Ändrar inte det då. Kalkylerat - allt du kan göra är att spendera mycket tid på att trycka på skärmen. Efter varje tryck färgar det avsnittet och du måste bara se till att du trycker på varje avsnitt. Ingen kreativ input alls. Inte värdelöst eftersom några av bilderna är ok, men inte värda något mer än en tidsfördriv.
Jättebra app 5/5 stjärnor ⭐⭐⭐⭐⭐
Det är ett jätte roligt spel med många fina bilder men skulle vilja att fey kommer in nya kategorier eller flera bilder
Bilder på underbara och jag skulle ha älskat att ha kunnat prova den här appen. Jag lämnar inte appar på min telefon som inte tillåter inställningar att stänga av aviseringar. Jag har redan så många saker jag faktiskt behöver att jag bara inte kan använda alla de där små extrafunktionerna för att tumma igenom. Jag gillar att ha kontroll över min telefon och det är en av de sakerna jag behöver för att kunna kontrollera. Tack ändå
Måla med nummer färgspel APK 2.76.5 Download för Android
Är så nöjd med spelet så mycket fina bilder 👍👍🤗🤗
super
Appen stängs hela tiden medan jag är mitt i ett stycke, super irriterande.
Älskar det..bara problem med att frysa ibland och måste tvinga stoppa och starta om... Kan du lägga till några manliga bilder... Alla kvinnor är ganska partiska. Säger bara...
Maali numerolla väritys pelejä Lautapelit zog
Jag brukade älska den här appen. Jag använder den fortfarande men de har blivit lite löjliga med annonserna!! Det är synd eftersom själva appen är bra. De har ett brett utbud av bilder och musiken som vissa av dem har är trevlig. Det brukade vara en av mina favoritappar, men nu har de tagit något som ska vara lugnande och avkopplande och förvandlat det till ett irritationsmoment. Om de fortsätter att lägga upp fler annonser kommer jag att ta bort det.
Festék száma színező játékok Táblajátékok yqhm
Det är mycket bra, det har bra grafik och det är verkligen lätt att måla, det finns heller inga tillägg.
Älskar allt! Förutom månadsavgiften för inga annonser. Vill gärna betala en engångsavgift men inte varje månad. Verkar överdrivet för mig!! Plus kunde använda olika färger för skuggningen. Svart och blått räcker bara inte.😍😎
trevlig app men för mycket videoreklam
Roligt och tid för driv.
Någon annan som är mitt uppe i att färglägga en bild och appen startar bara om? Det här har blivit riktigt irriterande. I övrigt älskar jag det.
Festék száma színező játékok Táblajátékok yqhm
Maali numerolla väritys pelejä Lautapelit zog
Det är bra, antar jag, men det finns ingen konst i det. Jag gillade pusslet med måla efter nummer, inte bara att plugga ihop till slutförandet. Den här appen gör fläckarna mörkare efter färg när du går, så det finns ingen sökning, inget pussel. Det är bara "klicka på den mörka delen tills det piper att du är klar", och det tycker jag inte är särskilt intressant. Det verkar inte vara en inställning jag kan stänga av. Jag gillar inte heller betet och byter från annonserna - bilderna med gradientfärg ingår inte.
Apertium: Machine Translation Toolbox - SourceForge
Jag gav inte ett startbetyg på 5 eftersom det finns några problem som behöver korrigeras. Efter att ha förstorat bilden så mycket som den kan förstoras är siffrorna fortfarande så små att de inte syns!! Kan inte se redaktörens val eller dagliga uppdateringsbilder, de visas som väldigt små bilder till höger och rubrikerna är väldigt stora. Kan inte se den om den inte är markerad och öppnad. Varför? Slutligen varför finns det inga afroamerikaner att färglägga? Kom ihåg att afroamerikaner har olika färgnyanser. Tar bort app.
Min fru har den här appen nedladdad på alla telefoner hon använder. Det hjälper henne med sin ångest och att tiden går snabbare när jag inte är i närheten.
Paint by Number Coloring Games Lövhə iiln
Den här appen har ett stort utbud av bilder att färglägga. Vissa landskap som verkar realistiska har problem med skalelement. Liksom andra färg efter siffror finns det problem med att färgen på vattnet inte reflekterar himlens färg. Eller färgerna på molnen eller himlen är verkligen konstiga, som blå moln som borde vara vita eller en grön himmel. Annars är det kul.
lsevlyw15 ♡☆
Ok
Vacker musik på några av bilderna jag gråter😅 Installera gärna, du kommer inte att bli besviken!
Jag älskar det här spelet att det är så avkopplande. Jag älskar alla vackra bestar och djur. Bara ibland gör det så ont att tejpa men jag mår bra av det
Ganska bra. Mitt enda riktiga klagomål är att det inte finns tillräckligt med specialerbjudanden. Jag gillar verkligen några av de normala färgalternativen, men specialerbjudandena ger bara så mycket mer djup till dina bilder. Vissa av dem känns väldigt barnsliga, men utöver det är det en riktigt bra app. Inga frekvenskrascher och inga annonser mitt i färgupplevelsen. Njut verkligen av den här.
Crazy Restaurant 2021 Παιχνίδια arcade dsg
Jag gillar verkligen den här appen. Det här har varit min favoritapp av alla andra färger efter siffror, men jag är lite besviken, jag tycker inte att den har tillräckligt med inkludering... visst finns det en bild här eller där på Andra religioner/praktiker, POC, Indigenous , och HBTQ+-relaterat innehåll, men jag skulle personligen gärna se mer av det innehållet så att jag kan ha en målarapp som täcker alla mina önskemål!
Jag älskar att måla, jag föredrar fler gårdsbilder med lador och djur. Jag tycker att ni borde titta på att göra appen mer intressant genom att betala dollar per färdig bild.
Roligt och beroendeframkallande
Inte matchande förger